Snart hemma hos Kungen!

Imorgon kväll åker jag hem från Frankrike, vilket betyder att i övermorgon är det fredag och då ska jag rida! Wiii! Börjar ha abstinens nu, har wifi hos min kompis där jag bor så jag har läst bloggar & Facebookgrupper som vanligt. Det är ju som en annan värld utomlands så det är nästan konstigt att relatera häst här. Men idag såg jag två fina draghästar vid Eiffeltornet. Tyvärr fick man inte klappa. Såg även två ponnys & två åsnor som slets runt med ungar på, det gjorde ont i hjärtat.

På fredag blir det nog lite kombinerad uteridning/bana, typ som förra måndagen innan jag åkte. För på lördag är det CR-lektion igen! Tanken med varannan helg är ju att jag ska hinna öva saker men nu var det ju semester så, well.. Men det gick ju bra i måndags. Vet inte hur mycket han gått i veckan som gått men på fredag ska han få jobba! ;)

Haha bjuder även på en klassisk Honey-bild. När ponnyhovarna växt fast..



Kommentarer
Valross

Hur man nu kan längta bort från Paris... *suckar längtansfullt*

2013-06-26 @ 22:18:48
Amanda

Hallå hästmänniskor!!

Besök min blogg där jag har världens erbjudande till er nu, det är nämligen så att min syster har massor med Häst & ryttarutrustning kvar från hennes nerlagda butik. Allt är nytt och till riktigt grymma priser. Så passa på nu!!

2013-06-27 @ 01:10:13
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0