Om plånboken var större..

Min största irritation på hästsaker är att allt är så TRÅKIGT. Hästmänniskor är oftast väldigt konventionella och det är typ shockerande med klara pastellfärger på tävlingar. Som tur är finns USA. Hittade lite rolig utrustning när jag satt och slösurfade;
 
Lucky Pony säljer detta schabrak med ugglor!
 
 
Jag älskade detta polka dot-schabrak!
 
 
The Haugthy Hose ("Den högfärdiga hästen") säljer detta maffiga dressyrschabrak!
 
 
Alltså TA ALLA MINA PENGAR. Sjukt onödig men cool grej! :D
 
 
Powerflexbandage i glada färger!
 
 
Haughty Horse har en stor avdelning roliga grimmor. Vad sägs om denna till i jul?
 
 
Fast denna var ju bara bäst. Fanns som vit tiger/rosa nylon också. DÖR. <3
 


Kommentarer
Linda

ugglorna var ju jättefräna =)

Svar: Ja! :)
Borrowed Hearts

2013-06-17 @ 00:03:39
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0