Nej, nu jävlar! >:(

Hela dan idag har jag försökt tänka på hållning och axelposition. Ändå så hamnar jag ihopsjunken med axlarna fram & får kutrygg, snart tar jag fan silvertejp och tejpar fast mig i stolen! :( När jag kommer hem ikväll ska jag beställa en Perfect Shoulders, och ha på jobbet (under kläderna) och så mycket jag kan i allmänhet.

 

Jag måste helt enkelt ändra mitt muskelminne. Måste även börja gå på yoga kontinuerligt, nu när jag börjat tänka på sits och hållning mer märker jag mer och mer hur de hör ihop, hållningen i yogan är SÅ applicerbar på ridningen och när jag gick på yoga varje vecka hade jag MYCKET bättre hållning även vid datorn på jobbet. Superless på att jag hamnat här med kroppen, så nu tar jag hjälp för att verkligen tvinga kroppen att tänka annorlunda och tvinga fram ett positivt muskelminne!

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0