Mycket nu

Så himla stressad idag. Eftersom jag vart 3mm från den berömda väggen så är jag så jävla känslig, och ibland skapar jag stressen själv. Denna helgen hade jag tänkt hinna byta batteri i min iPhone, ridlektion (CR), tvättstuga, visa Runsa för boxintresserad person ;), brunch hos kompis, ge H nycklarna för kattvakteriet.. Och så vaknade jag och kände mig stressad och hade ont i magen. Så jag bara: Nej.

iPhonen får jag klara mig med som den är. Ändå surfandet som drar mest batteri och det kan jag inte göra i Paris. Brunch avbokad. Och vips kändes det mkt bättre. Så idag är det bara lektion (ikväll), och imorgon tvättstuga, stallvisning & så kommer H sen. Och jag kan ta det lugnt. Känns skönt.

Lugnt fick även Honey ta det i torsdags, då vi släppte alla i sommarhagen. Glada hästar! Som L sa; Det värmer hjärtat varje år att se detta. Igår däremot blev det en, eh, intressant dag. Mer om det sen.

Och så tänker jag inte alla på att det är lördag och att Filifjonkan flyttar idag. Nope. Neeejdå. :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0