Missad födelsedag!

Idag så upptäckte jag att jag missat Honeys födelsedag i onsdags! O noes! Måste fira i efterskott när jag kommer hemifrån Paris. Ska se om vi kan få till nån liten födelsedagspresent också, ska ändå till Hööks för att byta ett par handskar jag köpt en storlek för stora. ;)

1995 är han född så han fyllde 18, dock är det knappt att det märks att han är så gammal tycker jag. Vi hade iallafall en rolig ritt i onsdags, det var ju när vi busade på Granaängen. Bra det iallafall!

Idag blir det dock ej gull för vi ska jobba på banan med dressyrsadel (premiär!), jobba med det vi gjorde sist. Ska nog dock börja värma upp ute så han kommer igång lite mer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0