Idag

..är jag bara helt tom. Lusten att göra nåt finns inte alls.

När Rauen for fick jag säga hejdå, sen åkte jag till USA och när jag kom hem började jag rida Honey. Nu när hon åker är jag glad att ha "den andra Honey". Har ju inte alls vart hos honom i veckan, just nu är han på Ridtravarrikset där han blivit trea i löshoppning och tvåa i utställningen! Duktiga farbror. Veckan som kommer har jag honom alla dar utom två, det ska bli skönt att få distraheras av honom. Och veckan därpå åker jag till Paris.

Bjuder på denna failbild, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0