Dagens plan

Idag ska vi ta ett hyfsat lugnt pass, tänkte till Granaslingan och ta ett varv där för att stämma av honom. Om han är pigg & på kan vi ta nåt varv runt, annars tänker jag att vi rider lite vilse i skogen innan vi rider hem igen. Blir bra. Undrar om vi nån dag vågar hoppa stocken de har där. Hmm nä dröjer nog lite ;)

Själv sjukt trött idag, var till Helsingborg igår för en jobbgrej och gick upp tiiidigt. Sen har det vart en seg dag på jobbet. Börjar känna mig lite stressad inför Parisresan nästa vecka (som alltid innan jag ska åka nånstans) men fick en tvättstugetid på söndag och så är jag ledig på onsdagen fast mitt plan går på kvällen så jag behöver inte packa förrän då iallafall.

Såhär lerig var han dagen efter tävlingen, haha:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0