Visste ni..?

..att jag ÄLSKAR att köra?
Jag har dock inte gjort det sen jag red Ragge i Luleå, eller ja, en gång körde jag Rauen från Manilla till stallet men det räknas knappt. Men när jag red Ragge körde jag nog  nästan lika ofta som jag red. Rockard eller sulky spelar ingen roll, båda är jättekul på olika vis.
 
En härlig vinterdag med Ragge.
 
M har faktiskt en kärra och tömmar till Honey, men tyvärr ingen sele ;) Skulle vara skitkul att köra honom lite också, men sen är det det att det inte heller finns jättebra vägar för det här. Skulle vara mot Gällsta till då, men ibland möter man bilar och i värsta fall en lastbil och då kan det blir tajt med en kärra. Oh well. Som sagt går det ju ändå inte. Den dagen jag köper egen vill jag dock ha körmöjlighet också. Kuuuul. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0