Sommarlov

Honey har fått slappa ett tag nu. Vet inte exakt hur han gått när jag var i Frankrike men sen har det vart slappt. Jag blev ju sjuk direkt jag kom hem och har bara skrittat, börjar typ nu bli så frisk att jag tror jag skulle orka ett ordentligt ridpass. Men då är ju inte Honey exakt i shape heller, han är väl typ 3 av 10. Och jag med.

Lite typiskt nog då M vart borta och jag kunnat rida lite mer, har ju haft nån dag mer här & där men känns som att det mest blivit pannkaka senaste veckorna, själv vart trött och sjuk och han fick sadelgjordsskav och ja suck. Men det ser bättre ut nu, och jag är bättre. Jobbar sent på fredag så vi får se om jag hinner rida med tanke på sommarbussarna, men förhoppningsvis kan jag få till en ordentlig ritt på lördag? Och sen börja få igång oss båda två, själv skulle jag behöva gymma också. Håller tummarna för lite flyt nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0