Snart reflexsäsong..

Mitt i den tropiska värmen känns det knäppt att tänka på men mörkret smyger sig på. Kom ut sent idag och när jag tog bussen hem 22.20 var det mörkt och jag var rätt glad att jag hade stallregnkappan då den har reflexer. Tre hållplatser bort hade en kille inte det och busschauffören fick tvärnita.

Jag som har kontorsjobb i stan (+ 1h pendling) rider ju alltid på kvällarna på vardagarna så det är inte utan att man känner bitterheten sätta in. Ser inte heller fram emot att stå & huttra på busshållplatsen när kylan sätter in..

Men men. Än är det ljuvligt varmt & underbart och jag njuter nu & föröker intala mig själv att det är lite mysigt med varma mörka sommarnätter också, som att vara i Kalifornien eller Medelhavet. Ehe. Och vem vet, kanske kommer det nån sugardaddy och bara GER mig en ny bil? Kanske? Eller? (..Har nog sett för mkt på Sex And The City på senaste..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0