Sjukling :(

Var lite hängig igår när vi for ut på promenad med E/Mina & C/Robin/Dart, de gick och jag red barbacka, ca 40 min. Kände mig ändå OK i morse så jag for ju till jobbet men efter lunch kände jag att jag bara inte orkade mer, och gick hem. Ska försöka imorgon igen och hoppas jag pallar hela dan då. Sovit två timmar och sen legat och sett på TV, ska försöka äta något litet nu och sen sova igen.  Något hästeri blev det inte idag av just den anledningen,suck. :(
 
På väg ut
 
 
Jättefint väder igår iallafall. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0