Regn

Mmm vi får se om det blir nåt rida idag, Honey är ju lite mesig för regn och får "ont i ryggen" så fort han blir lite blöt (han kan markera i ryggen bara jag svampar av honom, haha) så risken finns då regnet slog på för några timmar sen. Kanske tar en liten promenad med honom bara i sånt fall.

Egentligen vill jag utnyttja tillfället till att ge honom en vilodag då jag idag fick besked om jag fått ny lägenhet, så jag vill bara hem och börja flyttrensa NUUUU :) Men ja vi får se läget när jag kommer till stallet helt enkelt. Så jäkla glad över lägenheten, sökt sen nyår och nu har jag fått en i den storleken jag ville, och i det område jag helst ville flytta till! Dessutom läste jag i besiktningsprotokollet att ett av rummen är rosamålat (tackade ja till den osedd)! Alltså, snacka om att detta är MIN lägenhet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0