Ny header!

Äntligen en ordentlig header, dels har jag behövt en för att jag bara rider (herr) Honey nu och så var den första egentligen bara ihophafsad och jag var alltid lite missnöjd med den. Idag hade jag med kameran och skulle egentligen bara fota mina naglar mot Honey (för jag tycker alltid det är lite roligt att ha nagellack i stallet, det är så fel att det blir kul) men så tog jag denna bild som blev rätt bra, så. Voila! Har mer foton från idag men måste fixa till min nya fotodagboksblogg först så foton här får bli imorgon då jag ändå bara ska hem efter jobbet.
 
Tömkörde idag, gick väl sisådär. Mer om det imorgon!
 
 


Kommentarer
Linda

Den blev jättefin =)

Svar: Tack :)
Borrowed Hearts

2013-07-16 @ 01:17:35
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Tilde

Mysig header! :)

Svar: Tack! :)
Borrowed Hearts

2013-07-19 @ 19:16:08
URL: http://empirebroline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0