Här sitter man..

Sitter på Väsby station och väntar på stallbussen, går om 40 minuter.. Hade jag åkt en timme tidigare hade jag vart i stallet typ nu, men då hade det vart 4 timmar till bussen gick tillbaka. Egentligen är det väl ingen skillnad att vänta nästan en timme här nu eller drygt en timme där sen, men nu fick jag sova en timme till iallafall.

Jag mailade tjejen med unghästen och förklarade läget. Känns för oschysst att åka dit och provrida när jag till 90% säkerhet kommer tacka nej pga kan bara rida en gång i veckan (pga lokaltrafik). Himla trist ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0