Uppbokad is my middle name

Haha åååh alltså snälla kan nån påminna mig om att den dagen jag ska köpa egen häst ska jag köpa en diskmaskin först? Har ett berg som växer och jag har inte haft tid förra veckan då mitt schema såg ut såhär
 
Måndag Honey ♂
Tisdag AW m jobbet
Onsdag -
Torsdag Honey ♂
Fredag Honey ♂
Lördag Honey ♀
Söndag Honey ♂
 
Ja. Men den här veckan! Den var planerad såhär: 
 
Måndag Honey ♂
Tisdag Yoga
Onsdag Styrketräning
Torsdag -
Fredag Honey ♂
Lördag Honey ♀ + Honey ♂
Söndag Städa av bara satan hemma
 
..och såhär kommer det i själva verket se ut när denna vecka är klar:
 
Måndag Honey ♂
Tisdag Gå på stan
Onsdag Styrketräning
Torsdag Ge blod
Fredag Honey ♂
Lördag Honey ♀
Söndag Honey ♂ + Honey ♀
 
Håhååååå ibland orkar jag inte med mig själv. Men det är klart jag inte säger nej när J har flunsa och behöver hjälp på söndagen, och ja, då är ju städdagen helt paj ändå och då kan jag lika gärna ta andra Honey också nu när M var inställd på det. :) Ska ju tilläggas att det kryper i kroppen efter stallet och att jag inte exakt lider i hjärtat över att få rida två fina hästar istället för att diska och dammsuga hela dan.. Och då har jag bara vart hästfri tre dar! Håhå. Finns det nån medicin mot det här?
 
Det har dessutom kommit några decimeter snö så det borde förhoppningsvis vara ridbart i båda stall! Har inga direkta ridplaner men det blir nog rida ut utan nån större plan på fredag & lördag och sen får vi se om jag styr upp nåt mer seriöst på söndan. Då jag för övrigt bokat biodejt med en kollega som jag nu måste avstyra kom jag på.
 
2013 skulle bli mitt "lugna" år.. ;)
(Har även köpt en resa till Paris i Juni!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0