to be continued..

Tänkte sätta mig och skriva värsta långa blogginlägget om dagen, men känner mig lite trött & hängig och kom dessutom just på att jag slängt kattväskan jag kan ha i kabinen när man flyger - och har bokat kabinplats för Joe till & från Luleå i jul. Ååååh jag orkar inte med mig själv, så korkat!
 
Som tur var har Norwegians kundtjänst öppet till 23 idag så jag är i kö nu för att se om det går att ändra. Annars måste jag köpa väskan jag kollat på men jag har eg inte råd med det nu i juletider :/ Fan, vad less jag blir på mig själv. Känner mig skittrött & varm och har lite ont i huvudet, tror det blev lite mycket idag så jag ska gå & lägga mig sen. 
 
Edit: Nej, det var såklart fullt. Faaan! >:(
 
Kanelbullen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0