Julkalender dag 6: Det här fick mig att börja gråta

Åh GUD vad jag lipat i år. Listan över vad som inte fick mig att börja gråta är nog kortare. Men ingen [häst]dag var värre än när Honey åkte på foder och jag sa hejdå till henne & Runsa. Det gjorde så ont att lämna stallet också, så det var allt det också, på att bli av med henne. Sen grät jag såklart när Honey flyttade till Göteborg, och jag gladgrät när jag hälsade på Honey när hon flyttade hem till Runsa. Det är nog de stunderna som kommer till mig först.
 
 
 
Inte alls vår sista puss! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0