Halsfluss; forts följer..

Jag mår lite bättre idag men det går otroligt långsamt. Fattar inte hur ett par jävla svullna halsmandlar kan få kroppen att balla ur så totalt?! Hade feber Julafton & Juldagen, på Juldagen fick jag ta smärtstillande var fjärde timme och smärtan gick från käken ändå upp i öronen.. Igår var det lite bättre (dvs tog bara smärstillande ca 5 ggr) och jag orkade hela hemresan. Har bara sovit fem timmar i natt men har legat i sängen och vilat vaken samt slumrat i soffan. Sen Juldagen har jag bara fått i mig typ varma koppen/nyponsoppa & mackor men idag har jag faktiskt känt mig sugen på mat för första gången på fyra dar så jag känner ändå att det vänder nu även om det går låångsamt. Tyvärr är det lika plågsamt att svälja som det vart tidigare så jag försöker ta det lugnt. 
 
Skulle ju ha jobbat som vanligt idag och hade därför skrivit upp mig på insläppet ikväll men som tur var löste det sig. Jag ska släpa mig till mataffären idag (har ångest för det och då är den 5 min bort!) och sen bara ligga hemma och kurera mig hela helgen. Hade helt andra planer så är aningens bitter men huvudsaken är att jag blir av med denna skit nu.'
 
Saknar dig <3


Kommentarer
Valross

Krya på dig! *blåser på det onda* :-(

2013-12-28 @ 00:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0