Trött dag

Ska skriva om lördagen senare för jag fotade lite med vanliga kameran och vill gärna ha med dom fotona. Hinner inte med fotobloggen (http://annodays.blogg.se">annodays.blogg.se) alls nu pga flytten, prutt :(

Idag har jag vart helt off och haft ont i typ alla leder som om jag vore en gammal tant! Speciellt i knäna, skitkonstigt då jag aldrig haft problem med knäna och inte gjort något speciellt i helgen heller..? Skyller på vädret, alt PMS. Mockade ur hela bädden idag, det var svettigt och tog en bra stund. Tur att gödselstacken är väldigt nära. Sen tog jag in honom och kollade div småsår, smorde dom och sprayade sen flugspray + pälsglans och sen puss och ut i hagen igen. Dels försvann tiden för mig, plus knäna, så jag kände att jag inte hade orkat göra något vettigt ändå och då är det ändå bättre att låta bli.

https://cdn2.cdnme.se/3486449/7-3/pic_5209316ce087c312d6f66872.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0