Ingen ridning idag.

..utan imorgon. Väntade ut grått väder som aldrig blev bättre, istället började det regna som tusan i flera omgångar. Honey tycker ju såååå synd om sig själv när han blir blöt så det blev vila idag och så far jag ut imorgon istället.

Blir lite efter i att berätta om dagarna nu pga packat ner min stationära dator samtidigt som min netbook börjat vägra laddaren så jag har bara min iPhone.. Som teaser kan jag ju säga att igår bockade Honey av bara faaaaan.. och jag red barbacka och var inte rädd! HEJA MIG FYFAN VAD JAG ÄR BRA! Sjukt stolt över detta!

Nej, nu ska jag antingen 1. Fortsätta packa (gjort det hela dan idag), 2. Fixa nåt ätbart eller 3. Baka cupcakesbottnar

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0