Bilder på oss båda!

Igår filmade jag mig själv när jag fixade Honey. Inte av nån speciell anledning, bara på kul och ibland missar man saker. Det var t ex ganska intressant att se att han hade koll på mig när jag vände mig bort & pillade med annat. Filmen är 25 minuter borstning/visitering/sadling/påklädning av regnkläder så den kommer inte visas här men jag fick lite roliga screencaps.
 
Blev lite glad för det för jag tycker det är så trist att inte ha ridbilder och man skulle ju faktiskt kunna filma & sen göra screencaps. Blir ju inte samma som att bli fotad av nån men blir jag det är det av mamma eller Anna och även om jag en gång var tredje år får ut dom vet ingen av dom vet hur vi petigfa ryttare vill att bilderna ska se ut.. ;) Plus att det är bra att filma sig själv rida. Blir ju bara en vinkel så får väl hålla mig på en volt eller så. Vi får se hur det blir med den saken. Nu till bilderna!
 
Det kliiiiar i skap och mellan skinkor mest av allt just nu. 
Honey ska gärna lyfta benet och visa var det kliar. Söt. :)
 
Hej kompis!
 
Haha det här var roligt. Jag märkte aldrig att han kikade bak på mig när jag stod där och kratsade.
 
Man kan ju inte alltid vara överens.. ;)
 
På med Perfect Shouldersen!
 
Enda jobbiga med denna film är att det var plågsamt att se sig själv så fet. Jag äger ju ögon & speglar men lider av nån slags omvänd anorexi där jag tycker & låtsas att jag är smalare än vad jag är. Jag som hade MAGRUTOR en gång i tiden. Nästan iallafall. Usch. Måste börja med gymmet igen nu.


Kommentarer
Linda

Nu är du ju inte fet men jag förstår precis känslan.
Jag vet ju att jag är tjock å så men jag blir ändå lite smått chockad när jag ser mig själv på bild.

Kanske för att man ser sig själv ur andra vinklar än man vanligtvis gör i en spegel?

2013-08-10 @ 00:03:00
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Frida Horning

Super fin blogg!

Svar: Tack :)
Borrowed Hearts

2013-08-12 @ 20:07:50
URL: http://fridahorning.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0