Stuff horse owners say

Första dan på ridlgret idag, hoppas jag får en snäll häst! ;)
Är det lite överambitiöst att planera som jag gjort denna vecka? Ja, kanske. Men dels känns det mer rättfärdigat att ha semester nu än om jag bara skulle typ rida ut hela veckan, och dels så är det KUL. Sen är det så unikt för mig att få planera en hel veckas ridning. Det är lite svårt att förklara för hästägare som inte vart medryttare, hur heliga ens medryttardagar är. Vissa i stallet tycker jag är tokig om jag ger mig ut i hällregn eller om det snöar men liksom.. jag har bara idag. Och ett par dar till. Jag kan inte vänta på bättre väder. (Plus, om jag INTE rider när det regnar får jag ju aldrig valuta för pengarna för min regnkappa?) Så det är klart jag ville göra det mesta av den här veckan!
 
Det finns en video som blivit ett internetmeme som heter "Shit Girls Say" som sen blivit omgjord i alla möjliga sorters former. Här två rätt roliga videos som är "Stuff Riders Say". Känner ni igen er? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0