Ridlägerpeppen!

Sitter och planerar min "ridlägervecka" som jag ska ha v17 då jag har girlHoney 5 dagar (+ boyHoney 3) och mitt problem är att det inte riktigt finns tid till alla aktiviteter jag vill göra! :D

Det är v14 nu = inte så långt kvar och hon är inte i superkondis exakt så två tuffa pass om dan blir nog lite mycket, men ett milt och ett normalt ska nog gå utan problem. (Med milt pass menar jag typ NH/markträning/WE, medan normala passen ska vara lite mer krävande). Just nu är energin inget problem egentligen men jag vill ju att hon ska orka hela veckan utan att få träningsvärk. Ska lägga upp schemat sen när det är klart, ska strax sätta mig och koordinera allt med bussar och så ska jag även orka med andra Honey.

Lite irriterad på att värmen inte kommit än så ridbanan ser bättre ut men håller tummarna att snön är bortsmält sista veckan i April (!). Men borde väl kanske göra en backup-plan ifall att så inte är fallet. Men allvarligt, är sjukt pepp för detta! Iiiih! Hihi. Kanske lite larvigt men nu är jag inställd på detta och tänker ha dökul på mitt lilla enmansridläger på Runsa. Så det så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0