Kul måndagstur!

Hade tänkt rida på banan idag men jag red där i fredags, han vilade lördag & så reds han på banan igår så jag ändrade mig och så red vi ut Högvreten istället (via Lövhagsvägen både dit & hem). Tog bara ett varv runt men det kändes liksom lagom. Kul, lagom jobbig måndagstur tyckte vi båda. Jag försöker alltid stå i fältsits i uppvärmningsgaloppen (och idag blev det bara en galopp), nåt jag börjat med sen nån gång i Feb kanske. Första gångerna var det väldigt vingligt men jag börjar bli stadigare nu. Så för mig blev det också lite träning idag! Nu ska jag & hämta ut ett paket och ev handla lite, sen är det hem till badkaret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0