Klar i Björknäs

Kom på att jag borde tagit med netbooken så jag kan blogga under dagen. Blogg.se's app har vart jobbig och kraschat på senaste + att jag har med min Canon G12:a och försöker fota lite seriöst och då måste jag ju ha dator. Men imorgon!
 
Blev en snopen morgon i Björknäs när min & C's planerade utforskartur blev barbacka för henne & tömkörning för min del. :( Honey hade superont i ryggen och det var värst där bossorna låg på så det var liksom inget att snacka om. Kul att tömköra dock, är inte superbra på det men det är kul. Lyckades ändå ställa honom OCH att utan gick i öppna på hemvägen. Ev var han lite spänd i hö sida för det var svårare där, men han markerade inget. C skjutsade mig till Väsby C sen så jag har just ätit en halv Subwaymacka och snart kommer Runsabussen.
 
Där ska jag börja med att rita + bygga en bruksridningsbana, och ta den först från hand och sen uppsutten. Sen ska jag mocka igenom hela boxen noga och smörja sadeln & hacket. Senare i eftermiddag så ska vi löshoppa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0