Detektivarbete

Bildregn försenat pga behövde få en lat morgon, fotona får komma ikväll. Ska strax iväg till Honey och jag har ändrat plan lite, vi ska utforska lite nya vägar har jag bestämt. Det finns några yngre tjejer i ett grannstall som har en blogg och jag har försökt luska ut ridvägar från den, verkar finnas en del på andra sidan Vallentunavägen faktiskt. Svårt bara att veta exakt var de går men med hjälp av de gårdsnamn de slänger ur sig + google maps får man försöka leta sig till var de kan gå. ;) Ska bli spännande! Ser ut som att solen kikar ut nu också, gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0