April, April..

Inga Aprilskämt här, avskyr sånt. De enda jag uppskattar är när media/siter skriver överdrivna saker som man fattar direkt. Men hur är det redan APRIL? Det var ju nyår typ igår?

Skönt med en ytterligare ledig dag iallafall, jag ska iväg och hämta nya kissen idag, och sen till Björknäs i em. Ser ut att vara fint väder, blir uteritt idag. Antingen utforskar jag Högvreten, eller så blir det en Smedbyrunda, inte riktigt bestämt mig än. Och nu är det vecka 14 och v17 är ju min "ridlägervecka", aah! Måste planera! Men pga nya kissen ska jag bara hem efter jobbet tisdag & onsdag så får klura då. Ska även till Björknäs och ha Honey på söndag, då M ska bort. Jämn vecka = båda Honeysar på lördag = kommer rida honom 4 dar i rad. Kräver också lite planering & upplägg känner jag. Kul! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0