Drömhäst

Nu är jag inne i en sånt där Jag Vill Ha Häst NUUUU-period, jag drömmer på annonser och bara DÖR på att jag inte kan skaffa en nu. Det hade inte gått ekonomiskt ens om jag inte ville till London så det är inget som kommer bli aktuellt alls, men det är ju såklart då man hittar precis såna hästar man vill ha.. Som (den här), Gull Freja;
 
 
Alltså, hur fin?! 5 år gammal som inte hade rätta viljan för travet, inriden men outbildad, 15 papp. Exakt nåt sånt vill jag ha en vacker dag, en inte allt för gammal nordis man får utveckla och utvecklas med, både i dressyr & hoppning och allt annat bus man kan komma på! Åh gud vad kul. Hon kanske var lite för outbildad för mig iofs, jag vet inte? Eller så är det bara min osäkerhet som gnäller.. Håhåjaja, nej, nån Gull Freja blir det tyvärr inte såvida jag inte hittar en trisslott imorgon men ja, nåt sånt vill jag ha. En vacker dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0