Ändrade planer

Den här veckan har jag & J stökat om hejvilt i dagarna pga diverse planer för både henne & mig, så jag ska ha Honey tisdag, torsdag, fredag. Känns lite tufft med bara vardagskvällar utan bil, men håller tummarna för att nån annan kommer vara ute sent så jag får skjuts hem. Och blir det inte så, så är det iallafall sista veckan för i helgen kör jag ner nyfixade bilen! Känns sjukt skönt!

Ommöbleringen av dagar passar mig bra idag i vilket fall, för jag är helt sinnessjukt trött och har huvudvärk + känner mig konstig i magen. Normalt brukar ju stallet rädda det mesta men idag känns det skönt att få åka hem till badkaret. Längtar dock till stallet, går det mer än 3 dar känns det alltid som att jag inte vart där på eeeevigheter.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0