Spegel, spegel på väggen där..

Är för ovanlighets skull på väg ut till stallet i dagsljus på en fredag! Älska halvdagar!

Är lite sugen på banarbete idag, men jag vill testa att jobba Honey enligt ett uppvärmningsprogram som jag läste om i nån hästtidning jag har hemma, så det får nog vänta till imorgon.

Vi har en liten och aningen sned volt, men den funkar. Visst kastar jag avundsjuka blickar på ridskolans jättelika varje gång jag kör förbi, och ett ridhus hade man ju önskat ibland.. Men det jag mest saknar med ridhus är snarare speglar än tak över huvudet! Jag hade en fin sits när jag red på ridskola men har tappat den under åren som medryttare, jag älskade speglarna på ridskolan!

Jag har funderat lite på hur man skulle kunna fixa speglar på vår volt, men inte kommit på nån bra lösning. De enda "speglarna" vi har är fönster..



Kommentarer
Linda

Annars får du släpa med dig nån som kan fote eller filma.

Svar: Jaa det vill jag absolut också. Är så avundsjuk på alla snorungs-hästbloggar som tvingar sina föräldrar att fota! ;)
Borrowed Hearts

2012-11-02 @ 16:26:28
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0