Fotad

Idag var min kompis Anna med och fotade + filmade oss lite. Honey var dessvärre supertjurig så det blev Brallfest 2012..

När jag nu kollat igenom fotona var min spontana första känsla att jag ville radera allt på en gång, för uuusch vilken dålig sits jag har! Jag visste att benen var ett problem (stolsits efter x antal skogslunksturer) men jag blev lite bekymrad över att min hållning var så dålig också. Men jag ska inte radera, det var dock en bra varningsklocka. MÅSTE bli bättre på att stämma av mig själv också, och inte bara henne. Kanske skulle köpa en såndär "ridsele" som håller bak axlarna?

Det var även tråkigt att se, om nyttigt, exakt hur mycket bakom lod hon går. Det är ju lite svårt att se från hästen men jag har misstänkt det ett tag. Ja, så nog finns det att jobba med alltid. Önskar verkligen att jag kunde rida mer för instruktör, jag är inte direkt sugen på att gå till ridskola men vi måste vara fyra för att Marika ska komma ut och jag tror det är rätt kört att få ihop.. Så jag får försöka själv helt enkelt! Kanske när ekonomin är bättre att jag testar lite ridskola ändå (inte med Honey då, det skulle främst vara för mig)..
Den som lever får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0