3 november 2011

Tog ju med mig kameran till stallet "häromdan".. eh, ja, eller så är det snart en månad sen. Nackdelen med att vara fotonörd är ju just att man inte bara kan slänga upp kort, utan jag vill fixa dom först och så blir det en grej jag skjuter upp och skjuter upp. Men såhär såg det iallafall ut för tre veckor sen när jag var i stallet. :)
 
Stallet. Ibland kan det kännas knäppt att ta bilder på nåt så simpelt som
byggnader men jag kan ångra att jag inte gjort det fler gånger. Minnen bleknar.
 
Mina "arbetshandskar" i stallet. Dyra sådana.. ;)
 
Det beror givetvis på att de är utslitna som tusan, nackdelen med Roeckl-handskar. 
De här är säkert sex år gamla dock.
 
Lilla flocken.
 
Gården. Galet fint.
 
Gav lunch när jag kom, här smaskar Chevan, söta "kvartingen" Sudden & ledarstoet Ingra längst bort.
 
Honey & Cytra delar systerligt på en höhög.
 
Alltså säga vad man vill om gummiridstövlar..
När hagen ser ut som Roskildefestivalen är de rätt jävla najs.
 
Ho ho snacka om bästa av 2 världar! :D
Fint dressyrträns + skön cowboysadel.
 
Mälaren.
 
På väg hem, gården bakifrån + orangeriet
 
Mystjejen. <3
 
Lilla gulltrollet! Han flyttar dock nästa helg, snyft. :(


Kommentarer
Linda L

P.S. Fel år ;) D.S.

Svar: haha oj :)
Borrowed Hearts

2012-11-27 @ 20:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0