I lördags

Jag var pepp på banarbete på fredagen men lördagen blev inte exakt som jag tänkt mig. Vädret var helknäppt, mulet/regn/sol om vartannat och jag var själv lite okoncentrerad. Skritten går bra, men traven var katastrof till en början. Sen skärpte jag mig och vi jobbade ordentligt tills det gick bra, tig ett varv i höger galopp, men vi slutade där.

Banan var dessutom riktigt blöt efter allt regn och är det nåt Honey avskyr så är det att blöta ner hovarna. Vi skrittade av Varggropen men den var såklart ganska geggig den med. Knasväder!

Walentino & Mårten agerade publik som vanligt.. :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0