På väg till stallet - från Malmö!

Just nu sitter jag på en flygbuss från Malmö till Skavsta flygplats och är på väg hem till Stockholm igen. Jag har nämligen ett intresse lika stort som hästar, och det är bandet Kent. Jag såg de på lilla KB igår, det var en svettig men bra spelning! Nu är denna turnésväng slut, men det blir fler spelningar i sommar. Jag vill verkligen komma hem nu, är mörbultad & trött och ska faktiskt ut till stallet innan jag ens kommer hem, men ser fram emot det! Har inte vart i stallet sen i måndags, och sen dess hunnit med att vara i både Göteborg & Malmö så det känns som om det är mycket längre sen.

På grund av mitt eget kroppsliga tillstånd blir det nog mest troligt en lugn skogstur. Efteråt ska jag ta med Mårten som handhäst och lämna de i Manillahagen, men de där blir de inte långvariga för de två ska på bete i Sigtuna i sommar! Ska bli spännande med nya ridvägar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0