Tillbaka till verkligheten!

Efter en sväng till Norrland (Luleå) & Västkusten (Göteborg) är jag nu äntligen hemma, och för ovanlighetens skull så känns det rätt skönt. Jag har fortfarande (minst) 2 Kentspelningar kvar och så ska jag även de Lady Gaga innan sommaren är slut, men det blir nog inte mycket mer resa om jag inte hittar pengar till en biljett i annan stad. På fredag ska jag se dom i Eskilstuna men det är ju inte så långt från Stockholm så jag hinner förbi Honey innan jag kör dit.

Honey har vilat i dryga två veckor nu (med undantag från när jag red henne innan Luleå), så imorgon ska jag bara skritta ut med henne, det blir lagom. Här är en failbild från när jag tog pussbilden förra fredagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0