Är det bara jag..

..som får lite ont i magen över formuleringen av denna annons?
Jättemärkligt, hur tänker man när man skriver så? 
Jag vill bara åka och hämta hem Asator på en gång. Fin var han också.
 
Hur ska man nånsin kunna välja en, den dagen man ska köpa egen? Jag vill ju ha nån att jobba med, utvecklas med. Så på det sättet vore en rätt lite riden ridtravare vara kul. Fast då kommer ju nya muskler dyka upp och sadlar sluta passa.. så då vore det väl lite bättre med en som redan är riden lite och har muskler och man kanske inte börjar på ruta ett? Men då kanske det inte finns så mycket att jobba med.. Eller det gör det väl alltid, risken är väl inte stor att man får tag i en NH-hanterad häst, och jag är ju jättepepp på klicker. 
 
Jaja. Den dagen det I-landsproblemet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0