Mot stallet!

Äntligen blev det gå hem-dags på jobbet! Eller åka till stallet-dags, snarare..

Oj vad trött jag var efter lördagens lektion, jag åt middag på Vapiano med en kompis som var på besök från USA och sen besökte vi Ice Bar. Som tur var hade de också haft full rulle hela dagen så jag var inte den enda som satt och gäspade. :)

Jag är faktiskt jättepirrig just nu, idag ska Honey och jag i stort sett bara jobba på samma saker som vi höll på med i lördags men jag är SÅ spänd på att se om det har fastnat eller inte! Det har det nog för hon är ju en smart tjej ;) men det ska ändå bli spännande, speciellt med högergaloppen. Jag tror inte hon är där riktigt än, men jag ska ändå testa en höger galoppfattning först. För TÄNK om det går.. Man vet ju aldrig förrän man provat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0